Despre Sedcom Libris Iași

Cartea este o pasiune, iar pasiunea se împarte…
Pentru că ne pasă cine eşti, ce faci, cum faci şi unde vrei să ajungi…

S.C. SEDCOM LIBRIS S.A. Iași este o companie cu o tradiție de peste 50 de ani în domeniu, bine cunoscută și pozitiv apreciată de public și de partenerii de afaceri pentru seriozitate, dinamism, experiență în vânzări și profesionalism, formată dintr-o rețea de peste 20 de librării cu o bogată ofertă de cărți de la peste 1.500 de edituri și produse de papetărie și birotică de la peste 300 de furnizori care comercializează peste 400 de branduri cunoscute în întreaga lume,

un grup editorial format din Editura SEDCOM LIBRIS care a publicat până în prezent aproximativ 1.000 de titluri și o editură nou înființată, Editura TROVANT, un birou de traduceri, Tipografia SEDCOM LIBRIS, Galeriile de artă CASA CĂRȚII – TOP ART, departamente care întrețin relații de colaborare fructuoase atât cu diverse companii din mediul intern, cât și extern.

sedcom libris.png


SEDCOM LIBRIS Iași a produs și întreținut în timp mai multe produse culturale care au devenit mărci înregistrate ale companiei, printre care amintim: Târgul de Carte LIBREX (organizat la Iași de 23 de ediții; suntem, în prezent, în pregătirea ediției cu numărul 24), Târgul de Cărți și Arte Frumoase ARCA LUI GUTENBERG (1 ediție) și Târgul de rechizite și manuale școlare EXCELSIOR (cea mai mare platformă de aprovizionare pentru sezonul școlar, organizat anual timp de o lună în cel mai mare mall din estul României; 2 ediții).

În acest sens, puteți afla mai multe despre noi și de pe web-site-urile pe care le administrăm: http://www.sedcom.ro – site-ul companiei; http://www.portokal.ro – unul dintre cele mai bine aprovizionate site-uri din țară cu peste 45.000 de produse diferite (cărți, produse de papetărie și birotică, obiecte de artă etc.) și http://www.editurasedcomlibris.ro – site-ul editurii noastre.

Considerăm, prin urmare, că experiența de peste 20 de ani în domeniul vânzării și difuzării de cărți și produse de papetărie, adaptarea la condițiile economiei de tranziției și a celei de integrare în Uniunea Europeană, rezistența pe o piață în continuă transformare, cu mulți alți jucători comerciali de talii diverse, capacitatea de a întreține relații de afaceri de lungă durată, în bune condiții de comunicare și succes comercial, continuitatea în activitate, bunele practici de relaționare, imaginea bună și referințele pozitive de care ne bucurăm în fața clienților și partenerilor noștri, precum și dorința continuă de perfecționare, dezvoltare de noi concepte, prezentarea și impunerea de noi produse pe piață reprezintă tot atâtea atu-uri care ne pot recomanda în orice context.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s